zondag 10 januari 2016

Plog 375 - 100 punten voor mijn eigen weerstand?

Wat deed ik op 10 januari 2016?

Joehoe! Mijn temperatuur is weer normaal en ik voel me ook een stuk frisser. Zou het dan gewoon een klein virus zijn geweest? En heeft mijn krakkemikkige lijf dat zelf weggewerkt??!

Ik heb in elk geval honger!

Sara heeft haar vertrouwde plek weer ingenomen. Dat is maar goed ook want het stikt van de zondagswandelaars.

Mijn ouders zijn ook naar ons komen lopen. De kerstman had nog wat cadeaus in zijn slee laten liggen. Dat kan alleen mijn moeder gebeuren. 

Terug naar huis wandelen zat er niet meer in. Te nat en te donker. Ik ben blij dat ik ook een keer de dochtertaxi uit kan hangen.

In de avond gaan we onvermoeid door met Breaking Bad. Ik zei toch dat we er écht goed inzitten nu?

Het is vet spannend!

Hej hej.

4 opmerkingen:

Judith zei

Coole foto van achter je voorruit! Fijn hè, om af en toe eens wat terug te kunnen doen. Volgens mij heb je echt topouders.

Vnn zei

Gullie zijt echt keigoed bezig met oche Breeking Bed! Breekt-e-ge oche vinger neet!?

Vnn zei

En die weerstand van oe is ook goed bezig in 2016! Klein dipje en dan helemaal zelf opkrabbelen. Dat wordt het gewoon voor dit jaar: niet meer dan hele kleine dipjes. En verder grote bergen. Mont Ventoux of zo. Daar moeten jullie nog heen.

Vnn zei

@Judith Over die topouders: kan ik bevestigen. Volmondig. Amen.