maandag 11 januari 2016

Plog 376 - De geest gegeven

Wat deed ik op 11 januari 2016?

Goedemorgen deze maandagmorgen. Is het al blue monday?

Voor Sara beginnen alle dagen zwart wit. Dus haar maakt het weinig uit.

Oeh lekker.
Ach en dan ook nog David Bowie dood.

Ik ben lekker wezen sporten en heb al mijn seniore sportmatties weer gezien. Nu kan de week pas echt beginnen. De boom oogt in januari ronduit mistroostig.

De voordelen van bloggen over een langere periode en bloggen over minder nozele aangelegenheden zijn groot. Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat onze dekselse Dyson na 8 jaar en 8 maanden de geest heeft gegeven. Hij stootte bij het aanzwengelen nog een klein kuchje uit en begon daarna nogal te stinken. Dat was het dan. Maar wat hébben we een lol gehad samen.

Gelukkig kan ik mijn werklust ook op zolder botvieren. Het is geen maandag zonder was, immers.

Sara heeft intussen een stevige wegraking te pakken.

Ik doe lekker een potje mee.

Ha liefje! Werk af, eten op, laptop dicht? Netflix aan!

Walter White zit hier een vrolijk potje te zingen over een paard zonder naam maar we weten allemaal dat zoiets nooit lang kan duren.

De situatie in mijn schoot is totaal ontspannen.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Marion zei

Dyson bellen!!! Voor een redelijke prijs komen ze hem bij je thuis weer helemaal als nieuw maken!

Marion zei

Dyson bellen!!! Voor een redelijke prijs komen ze hem bij je thuis weer helemaal als nieuw maken!

Mrs. T. zei

Hahaha, het kan toch niet lekker liggen zo. ;-)