dinsdag 12 januari 2016

Plog 377 - Op pad met ons pap

Wat deed ik op 12 januari 2016?

Kom maar op met deze dag! Ik ga vanmiddag gezellig op pad met mijn vader.

Sara heeft zin in een selfie. Kan geregeld worden. Ze blijkt alleen niet in de camera te willen kijken.

Oh kijk aan. Zo te zien zijn vaders en ik al onderweg. Waar gaan we heen?

Gezellig naar de Gamma. Verf uitzoeken om de plank mee af te lakken.

Gewoon witte verf. Die blijkt er gelukkig ook tussen te staan, naast alle aanstellerige witten als leliewit, roomwit, katoen en ivoor.

Daarna gaan we op zoek naar een nieuwe stofzuiger. Want een leven zonder stofzuiger is ronduit ondenkbaar.

In het woud van stofzuigers, met een keur aan wattages en hulpstukken, koos ik deze. Omdat hij het huis reinigt én zichzelf.

De kapotte stofzuiger is bij de MediaMarkt achter gebleven, wij keren tevreden huiswaarts.

Kijk eens! In dit huis wordt heus wel eens koffie gezet.

Na een klein testrondje is de conclusie helder: een puike zuiger.

Omdat dit exemplaar wat kleiner is dan de vorige Dyson past het allemaal ook net wat beter in de kast. Waardoor ik mij genoodzaakt zie de hele kast te reorganiseren.

Rijstwafels mengen uitermate goed met sondevoeding. Zou je van louter sondevoeding en rijstwafels ook scheurbuik kunnen krijgen?

Sara is alvast vertrokken en ligt een heel bos om te zagen. Erg aandoenlijk.

Hej hej.

Geen opmerkingen: