donderdag 14 januari 2016

Plog 379 - Bijna klaar voor de chocolade paaseieren

Wat deed ik op 14 januari 2016?

Haaaaaaai. Pfff.

Het is weer de hoogste tijd voor een nieuw infuusje in mijn buik. In feite was het dat eergisteren al. Maar ja. Zoals die dingen gaan.

Ik waag een poging om aan kaartjes te komen voor de try out van Theo Maassen. Kansloos. De show is binnen drie minuten uitverkocht, aldus de man van het theater bij ons in de stad.

Laat ik dan maar gewoon mijn boterhammen opeten. En nog eens wat ploggen.

Snotvergeme. Mijn dag hangt nu alweer van hoogtepunten aan elkaar zeg.

Na het sporten begeef ik me naar het ouderlijk nest. Alwaar de zwakkeren zich in onderkoelde staat op de bank nestelen en we ons laten pamperen door superwoman.

Gelukkig is de carnavalsglossy er. 

Weer thuis doe ik toch nog maar een dutje. Ik hoef er Netflix niet eens voor aan te zetten.

Gelukkig ben ik precies op tijd fris en fruitig als Nk er is.

We doen bioscoopje bij ons thuis. Als voorbereiding op een bioscoopuitje in de nabije toekomst. Bovendien maken we beste vorderingen met de voorraad chocoladeletters. Hij slinkt zienderogen.

Sara vindt het ook gezellig. Eens een ander lijf om tegenaan te liggen snurken.

Ze krijgt er alleen een enorme onderkin van.

Hej hej.

Geen opmerkingen: