vrijdag 15 januari 2016

Plog 380 - Alsof ik een marathon liep

Wat deed ik op 15 januari 2016?

Goedemorgen Saartje. Trekt daar alweer allerlei volk voorbij?

Ik at de beschuitbus leeg. Ik vermoed dat dit het hoogtepunt van de dag is.

Moe. Ik ben zo verschrikkelijk moe. Laat ik maar weer een dutje doen. Dan staat mijn hoofd tenminste even stil. Op dagen als deze steken de negatieve gedachten natuurlijk de kop weer op. Dan wil ik niet nadenken over de toekomst en over een longtransplantatie. Maar ik kan aan niks anders denken. En daar word ik dan weer zo verdrietig van.
Ik doe nog een aflevering van Making a Murderer. Laten we die negatieve spiraal dan ook maar helemaal afdalen.

Tegen deze berg was kijk ik al de hele week op. Vandaag kan ik er niet meer omheen.

En zie daar. Het voelt alsof ik een marathon heb gelopen.

Maar goed. Ik ben weer fris, er kan een lachje vanaf en ik deed wat klusjes. Soms moet je accepteren dat je daar ook tevreden mee moet proberen te zijn.

Nu knagen we nog wat op taaie popcorn maar morgen wordt vast een betere dag, hè Snaar?

Hej hej.

5 opmerkingen:

Mara zei

Dikke zoen!

MijnPlog zei

Heftige dagen! Heftig als je niet meer om je eigen gedachten heen kan. Hopelijk volgen er snel weer betere dagen

Karlijn Baert zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Karlijn Baert zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Karlijn Baert zei

Ik vind dat je heel knap met alles omgaat.
Gelukkig heb je steun van Sjrd en Sara.