zaterdag 16 januari 2016

Plog 381 - De bienenstich ging in zilverfolie mee naar huis

Wat deed ik op 16 januari 2016?

Goedemorgen Sara! Het lijkt of jij daar lekker nog wat ligt te soezen op het kleed. Maar ik zie de angst in je ogen.

Dat komt door de nieuwe stofzuiger. Hij maakt nog meer lawaai dan de vorige. Desalniettemin heeft ook Sjrd hem goedgekeurd.

Joepie! Mijn nieuwe Uggs kunnen eindelijk uit de doos. En ik ben fit genoeg voor een rondje stad. En alle insecten hebben nu echt wel het lood gelegd.

Eerst langs de brievenbus voor mijn collega hoesters in het ziekenhuis.

En dan doorrr. Samen op date, zoals we altijd zeggen.

In de stad splitsen we echter voor even op. Ik breng een bezoek aan de meisjes van d'n Doug.

En Sjrd heeft zichzelf getrakteerd op wat nieuwe spellen. 160% Veur z'n eige.

De carnavalsvereniging van Roermond heet d'n Uul. Vandaar. Alaaf.

De rest van onze date speelt zich af bij Goede Tijden. Waar ze super lekker broodjes hebben met klinkende namen als Deal or no deal en The Voice.

Zeg Dexter, een beetje kalm aan hè?!

En dit stuk bienenstich gaat mee naar huis. Want ik heb ineens enorm veel zin in iets van gebak, voor vanavond.

Weer thuis zitten we ineens midden in Tour de France. Van 2011. Echt heel apart.

Sara zit in aanbidding naar haar gamende mensenvader te kijken. Ze vindt het enorm knap.

Mij loopt het kwijl uit de mond van aanbidding van dit stuk gebak.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Lotus Lilly zei

Oeiiii lekker! Ik ga googlen om erachter te komen wat voor soort gebak het is :-)

Vnn zei

Mijn lievelings! Hmmmm... En goed teken dat je zin hebt in bienenstich toch?

Inge zei

Bedankt voor je lieve kaartje Irène!