maandag 18 januari 2016

Plog 383 - Overdag ruimt zij versteende kak

Wat deed ik op 18 januari 2016?

Vanwege de vorst kreeg Sara gisteravond een extra dekentje van me. Vanmorgen ligt alles nog precies zoals toen ik naar bed ging. Terwijl ze normaal gesproken alles zes keer omwoelt. Volgens mij sliep ze als een roosje. De prinses op de erwt.

Vorst is echt uitermate geschikt om hondenpoep van het gras te plukken. De kak is nu net steen en geurloos bovendien.

Het geeft me een heel opgeruimd gevoel, dit winterweer. En statische elektriciteit. Dat ook.

Oh ja, krabben. Dat was ik even vergeten.

De eerste tulpen van het jaar! Daar snakte ik enorm naar.

"Hoe kun je nou naar tulpen snakken als je mij al hebt?" Jij past toch niet in een vaas?!

Picture or it didn't happen. Ik verving de lamp bij de voordeur. Laat licht technische klusjes maar aan mij over.

Ken je dat? Dat gevoel dat je ineens naar de Action moet? Ik had dat dus net. Gelukkig ben ik er nu.

De Actionschade bleef beperkt tot twee bloempotjes. Ik vind dat heel knap van mezelf. En kijk nou toch naar de roze fase waarin ik mij momenteel bevind. Enig.

Goed, dan is het nu de hoogste tijd om even met David op de bank te kruipen. Vanwege al dat Breaking Bad geweld loop ik achter met mijn andere programma's. Het vergt een strakke planning om alles bij gekeken te krijgen.

Och here! En dan is Jambers ook nog terug op de kijkbuis. Zo houdt een mens toch geen nachtrust meer over zeg.

Hej hej.

Geen opmerkingen: