dinsdag 19 januari 2016

Plog 384 - Nog eens een rondje colofort

Wat deed ik op 19 januari 2016?

Goedemorgen Sara. Wat sta jij in hemelsnaam te doen?

Een foto die is geplaatst door slomeneri (@slomeneri) op


Ik show mijn roze opstelling ook even op Instagram.

En verder doen Sara en ik het rustig aan deze morgen.

Na het douchen neem ik een besluit. De zeurende buikpijn die nu al een paar dagen duurt heeft toch wel wat weg van een verstopping. Mijn gezwollen buikje schreeuwt om een spoelsessie met colofort.

Dus daar gaan we.

De eerste liter van drie loopt in. Mooi. Dan kan ik nu mijn nagels eens gaan knippen. En de kloven in mijn vingers dichtsmeren.

Voorlopig hoef ik nog niet naar de wc. Dus we - ik, mijn bolle buik, de pomp en Sara - nestelen ons maar weer op de bank voor nog een aflevering Making a Murderer.

Als je jezelf niet kietelt doet niemand het. Of zo.

Hoewel dat niet geldt voor Sara. Zij wordt altijd wel door iemand gekieteld.

Ik plas bijna in mijn broek om deze Lucky tv.

Hej hej.

Geen opmerkingen: