woensdag 20 januari 2016

Plog 385 - Een drastisch besluit

Wat deed ik op 20 januari 2016?

De dag begint zoals gewoonlijk met een ontbijt en een plog. En zoals te verwachten viel enkele bezoekjes naar de wc maar dat zal ik voor mezelf houden.

Ik heb het zo uitgekiend dat ik tussen de wissel van de tweede en derde liter colofort kan douchen. Het spul doet goed zijn werk en het is een zegen dat ik het niet hoef op te drinken maar in kan laten lopen via mijn sonde.

Van de kerstman kreeg ik lensjes voor op mijn iPhone. Daar ga ik nu even mee lopen pielen. Sara denkt er het hare van.

Vooral het macrolensje vind ik erg leuk.

Oh kijk, daar hebben we mijn moeder. Gezellig!

Als wij koekjes eten krijgt Sara er ook een. Als zij het hare op heeft en het kleed nat gezeverd, gaat ze er maar zielig bij liggen. Misschien krijgt ze er dan nog wel een.

Clusterbellen. Heel leuk!

Ik heb een drastisch besluit genomen. De sondevoeding gaat resoluut aan de kant. Ik wil weer normaal kunnen eten. Omdat ik er weer zin in heb. En omdat ik gestoord word van de sondevoeding zuurbranden steeds. Gewoon eten en sondevoeding samen lukt niet, dat is veel te veel. Mijn maag is er niet groter op geworden het afgelopen jaar en volgens mij is hij ook wat lui. Na zo'n spoelsessie voel ik me altijd een soort van gereset. Als ik het eten weer op wil pakken lijkt dit me een uitgelezen moment.

Op hoop van zegen. De portie is nog klein maar hij smaakt me prima. 

Oh ja, de boel opruimen hoort er natuurlijk ook weer bij. Ik doe het met liefde. Want ik snak naar normaal.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Sarah zei

Zie je vorige plog nu ook net pas - het is wat met die verstopte buikjes! Maar je voelt je weer ok? Goed dat je weer zin hebt in 'gewoon' zelf eten! Hoop dat het je smaakt en goed doet :)

Ydnas zei

Succes met gewoon eten, you can do it! X

Vnn zei

Ik wist het toen ik die bienenstich zag! Alhoewel...vlaai waar kersen in zit is nooit een probleem geweest volgens mij.
Maar dit vind ik positief. Ik houd van eten en ik houd van Irenekes die eten.
Hoop dit op zeer korte termijn te komen vieren met iets lekkers.