vrijdag 22 januari 2016

Plog 387 - Een gratis leeg flesje water

Wat deed ik op 22 januari 2016?

Goedemorgen. Geen zuurbranden, honger als een paard. Lekker!

Toe nog een boterham met gestampte muisjes. Wat dacht je dan?

Oh gezellig, er zit weer eens een vreemde man in onze meterkast. Het was ook alweer veel te lang geleden. Dit keer krijgen we een nieuwe watermeter. Inclusief een gratis leeg flesje water, om te vullen met eigen kraanwater. Opdat we niet zonder water komen te zitten tijdens de werkzaamheden. Die binnen 10 minuten klaar zijn. Wat een flauwekul.

Zo'n nieuwe watermeter is een uiterst serieuze aangelegenheid.

Beetje sprayen, stukje lezen.

En ik bestel nieuwe medicijnen. Er moet immers genoeg te sprayen blijven.

Douchen. Deed ik ook. En mijn pruik wassen. Ik borstel mijn haar tegenwoordig pas uit als het helemaal droog is. Scheelt me een hoop gedoe, pijn en uitgetrokken plukken. En dus op lange termijn kaalheid, hoop ik.

Bakje druiven dan maar, Saar?

Breaking Bad wordt hoe langer hoe grimmiger. Gelukkig.

Nou Saar, dit ziet er weer extreem comfortabel uit. Misschien moet ik het ook eens proberen in deze houding.

Hej hej.

1 opmerking:

kliefje zei

Mag ik je de tangle teezer adviseren? Ik wil NOOIT meer zonder dat ding.