zaterdag 23 januari 2016

Plog 388 - Een wegraking van jewelste

Wat deed ik op 23 januari 2016?

Goedemorgen Saartje! Gaat 'ie lekker?

Oh op die manier.

Hé als we daar ons Nls niet hebben! Nls komt de plank ophangen die hij voor ons gemaakt heeft. Het gemak waarmee hij dat allemaal doet is jaloersmakend. Daarom vragen we voor dit soort klusjes altijd Nls.

Ik ben er zeer mee in mijn sas.

En daarna stort ik compleet in. Mijn lijf wil maar een ding: plat. Mijn ogen willen maar een ding: dicht. Gelukkig heb ik weer goede hulp.

Zo'n wegraking werkt blijkbaar nogal aanstekelijk.

Heel erg aanstekelijk.

Tegen de tijd dat we moeten koken is iedereen wel weer zo'n beetje op de been. Het wordt Aussiepasta vanavond, naar speciaal recept van Sarah en Shane. We zijn erg benieuwd!

Het is in elk geval super makkelijk en snel klaar te maken.

En het smaakt ook nog eens heerlijk!

Hej hej.

2 opmerkingen:

sarah zei

Yesssssss, Aussie pasta :D Blij dat het jullie ook smaakte! Maar ik zie geen kappertjes! Hadden jullie er wel kappertjes doorheen?! Echt, dat maakt het af hoor!!

Mrs. T. zei

Een week geen blogjes hier. Hopelijk alles goed daar?