zondag 24 januari 2016

Plog 389 - Schuiven met spullen

Wat deed ik op 24 januari 2016?

Goedemorgen gezin! Lekker dat jullie voor het ontbijt zorgen.

Na de bammetjes schuif ik nog eens wat met spullen. Daar ben je nooit klaar mee.

Sara staat heel zielig bij de deur. Ze bedelt of ze naar de gang mag. Maar waarom dan toch?

Hierom.

Oké dan.

De situatie op de badrand begint uit de hand te lopen. Misschien moet ik nu echt iets met deze stapel doen. Verplaatsen of zo.

Enkele stukken verplaatste ik in elk geval al naar mijn lijf. Dat ruimt lekker op.

Vanavond staan er pizza's op het menu. Wel vier!

Sjrd is nog even op en neer naar Utrecht voor een concert. Zodoende hebben Saar en ik het rijk alleen. Ik kijk De gevaarlijkste wegen van de wereld. Leuk concept wel.

Zo te zien ben ik niet de enige die Sjrd gemist heeft. ♥

Hej hej.

Geen opmerkingen: