maandag 25 januari 2016

Plog 390 - Pastacrisis

Wat deed ik op 25 januari 2016?

Goedemorgen. De pizza's hebben zich goed gedragen vannacht. Dat is een gunstige ontwikkeling.

Dan staat een stevige sportsessie niks meer in de weg.

En hier zit het er alweer op. Gut wat voel ik me voldaan.

Nou laat ik dan ook meteen maar even hier binnenwippen.

Van het assortiment van onze buurtsuper zakt mijn broek regelmatig af. Waarom verkopen ze honderd soorten penne, macaroni en fusilli maar geen grote schelpen of cannelloni? Is dat te exotisch?

Voor een maandag is het best lekker weer. Sara is het roerend met me eens.

Voor een maandag is de mens ook lekker op tijd thuis. Wat leuk!

Na zoveel activiteit mag ik best even met de bips op de bank en de pootjes omhoog. Samen met mijn beste vriendin.

Ondanks het gebrek aan de juiste pasta heb ik een bijzonder smakelijk kostje op tafel gezet. Die groene prut had eigenlijk als vulling in de pasta gemoeten. In feite was dit veel minder werk en volgens mij net zo lekker.

Sjrd maakt nog even wat huiswerk, soort van. Het houdt hem jong.

Hej hej.

Geen opmerkingen: