dinsdag 26 januari 2016

Plog 391 - Maagzuurmisère

Wat deed ik op 26 januari 2016?

Goedemorgen Saar. Hoewel. Laat dat goede maar weg. Ik voel me precies zo.

Die zalige ovenschotel van gisteravond is helemaal verkeerd gevallen. Het maagzuur spuit weer uit mijn oren. Ik verdenk de pijnboompitjes en knoflook. Wat een ellende. Ik wil zo graag eten maar het blijft een grote zoektocht naar wat ik verdraag en wat niet. Dat de weegschaal inmiddels twee kilo minder aangeeft voert de druk alleen maar op.

Ik voel me echt heel zielig.

Het idee van sondevoeding is zo erg dat ik liever de minipizza's probeer. Die vielen eerder immers goed. Op hoop van zegen.

Je kunt vinden wat je wil over tienervaders van het kamp, maar soms zeggen ze precies de juiste dingen.

Sara heeft er ook alle vertrouwen in. Oké dan.

Hej hej.

Geen opmerkingen: