woensdag 27 januari 2016

Plog 392 - De was als metafoor

Wat deed ik op 27 januari 2016?

Ha Saartje! Alles goed? Mooie dromen gehad?

Hoi Russische vrouwtjes. Hoe gaat het eigenlijk met jullie?

Het blijft maar een donkere dag vandaag. Hoe hard Sara ook naar buiten staart.

Woensdag is theemiddag met mam. En vandaag is pap ook meegekomen. Voor koffie, dat wel.

Kijk dan hoe lief! De oudjes zijn ook even voor me naar de winkel geweest.

Gisteren zag ik in de was vouwen een metafoor voor de complete nutteloosheid van mijn bestaan. Maar dat was gisteren. Vandaag raap ik alle sokken blijmoedig bij elkaar en vouw de juiste paren tot zinvolle setjes. Want het leven is nou eenmaal veel overzichtelijker als je iedere morgen een schoon paar uit de kast kunt pakken.

Nk gaf van de week een bak lasagne af en die maken wij vanavond samen soldaat. Vet lekker!

Sara is ook weer lekker bezig.

En ik speel nog maar een episode uit. Al met al helemaal geen verkeerde dag.

Hej hej.

Geen opmerkingen: