donderdag 28 januari 2016

Plog 393 - Net dat ene zetje

Wat deed ik op 28 januari 2016?

Goedemorgen! Weet je wat het mooie is aan de nacht? Als hij voorbij is word je wakker en kun je opnieuw beginnen. Elke dag weer.

Vandaag doe ik eens gek en kies niet mijn vaste ochtendplek aan tafel uit.

Ha koninginnetje. Jij hebt geen last van je vastgeroeste gewoontes volgens mij.

Lekker bezig tulpen!

Zelf ben ik ook best lekker bezig geweest.

Zodoende heb ik wel een nonnevot verdiend.

En omdat Ll er is! Lieve Ll, die mij net dat ene zetje gaf om wel gewoon weer de telefoon te pakken en te bellen. Omdat het te belangrijk is om naast me neer te leggen. Af te wachten. Op het antwoord moet ik nog even wachten maar dat is voor nu oké.

In overleg met de diëtiste ga ik andere sondevoeding uitproberen. Naast de hapjes die ik nu weer met smaak en plezier eet en vooral moet proberen te blijven nemen. Bovendien hang ik dit spul later aan, om mijn echte eten de kans te geven al wat te zakken. Het zal mij benieuwen, want het probleem zit hem juist in het zakken en leeg raken van mijn maag.

Eerst maar eens dit bord verorberen. Basmatirijst met een groenteprutje en kip.

Ik weet ook niet precies waar we naar zitten te kijken maar het moet erg interessant zijn geweest.

Hej hej.

Geen opmerkingen: