vrijdag 29 januari 2016

Plog 394 - Silver linings

Wat deed ik op 29 januari 2016?

Zoals je tussen de regels door wel hebt begrepen zat ik de afgelopen weken met tijden niet heel fijn in mijn vel. Sinds mijn longarts voor het eerst over longtransplantatie sprak is er veel om over na te denken geweest. Omdat ik nogal een binnenvetter ben hield ik die gedachten meestal voor me. Af en toe waren er kleine gesprekjes met vriendinnen, en de hooligans die het traject al achter de rug hebben. Maar er was nog iets anders. Voor mij een letterlijke window of hope. Achter de schermen heb ik me de afgelopen tijd suf gelobbyd. En vandaag kreeg ik eindelijk te horen dat al die moeite niet voor niks is geweest. Meer kan ik er nu (nog) niet over zeggen. Alleen dat ik heel erg blij ben. En hoopvol. Gelukkig stond er nog een Bossche bol in de koelkast, want mijn ouders vieren graag mee.

De tuinhooligans zijn ook weer present. Meesterlijk hoe ze op de pot pindakaas aangestoven komen, hem volledig enteren.

Naast blij ben ik vooral ontzettend moe. Nog maar een dutje dus, het is niet anders.

Gelukkig ben ik niet de enige.

Met het opscheppen van de basmatirijst gisteren heb ik wellicht iets te enthousiast gehandeld. Zodoende ben ik vandaag veroordeeld tot beschuitjes. Beetje jammer. Hoewel, Sjrd eet nu friet. Hem hoor ik niet klagen.

Friet? Met een viandel?? En een goulash kroket??? TWEE SNACKS?!

Goede genade, ze zijn goed losgegaan op de slotaflevering van het vierde seizoen van Breaking Bad.

Weet je wat? Ik denk dat ik dit ook maar eens ga doen. Lekker naar het mandje.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Jolanda zei

Lichtpuntjes en hoop zijn heel belangrijk! Blij voor je!

MijnPlog zei

Respect voor hoe jij jezelf hier doorheen vecht!

Anoniem zei

Dat je zoektocht op internet je veel goeds mag brengen in de komende tijd!!! Dat gun ik je / jullie van harte!!!
Anja

Lotus Lilly zei

Ik gun jou ook lichtpuntjes....heel veel lichtpuntjes! xx