zondag 31 januari 2016

Plog 396 - Mens versus hond

Wat deed ik op 31 januari 2016?

Goedemorgen! Het is weer vechten om de vleesjes deze morgen. Ik win.

We hebben weinig op de planning vandaag. Gewoon thuis keutelen. Ik grabbel nog eens wat in mijn kaartendoos. Er blijven maar collega's in het ziekenhuis liggen.

Die nieuwe sondevoeding heb ik nog met geen vinger aangeraakt. Het past gewoon niet. Om toch wat extra calorietjes binnen te krijgen spuit ik tussen de bedrijven door wat porties van het oude vertrouwde spul naar binnen. Op deze manier heb ik er geen last van.

Vorig jaar, toen ik net plogde, probeerde ik elke dag ten minste een 'nieuw' of ander kledingstuk aan te doen. Nu ben ik allang blij als ik weer eens iets anders draag dan een joggingbroek.

Sjrd verenigt het nuttige met het aangename. Iets met wielrennen. Zolang hij zelf geen racefiets koopt hoor je mij niet klagen.

Sara heb jij ook niks op de planning vandaag? Stukje fietsen?

Ik vul nog maar eens wat ampullen voor mijn insulinepomp. Iemand moet het doen.

Ik eet tegenwoordig niet alleen weer met plezier, ik maak het ook nog eens graag klaar.

Aussiepasta! Dit keer mét kappertjes. Want die waren we de vorige keer inderdaad vergeten. Dit kostje is als een raket onze culinaire top 3 ingeschoten.

Hier is iets misgegaan. Waarom zit ik op de grond en ligt de hond op de bank? Deze wint Sara.

Hej hej.

1 opmerking:

Sarah zei

Godzijdank - is het toch nog goed gekomen ;) In jullie culinaire top 3! Dat moet ik Shane vertellen!!
Fijn dat 'gister' ook zo heerlijk was voor jullie. Dikke kus!