maandag 1 februari 2016

Plog 397 - Lunchen kun je leren

Wat deed ik op 01 februari 2016?

Goedemorgen. Boterhammen.

Zin om te gymen? Zeker wel!

Tuurlijk Saar. Ga jij maar lekker achter je stapels dekens liggen.

De goeroe laat me zo'n beetje alle denkbare oefeningen met dit apparaat uitvoeren. Volgens mij voelt het best oké.

Lunchen kun je leren. En eitjes bakken is een eitje.

Zie je wel?

Sara krijgt ook iets lekkers. Ze is alleen een beetje in de war van mijn keuze. Ze had gehoopt op zo'n  zachte, zompige denta stick. Daarom kijkt ze nu een beetje blöd. En het bot verdwijnt uiteindelijk in zijn geheel in de tuin.

Even Divorce terugkijken hoor. Iemand moet het doen.

Twee iemanden. Want Sara is fan van Boudewijn. Ze vindt hem heel knap.

De bel ging en toen moest ik tekenen voor deze doos. "Hij is toch al betaald," voegde de bezorger er voor de zekerheid nog aan toe. Aha.

Wat een verrassing! Van PMSND, om het goede nieuws te vieren. Kusjes voor jullie!

Vanavond eet ik een kliekje. Dat blijft een goed concept.

Oh ja. Het regelmatig terugkerende fuck-het-bed-moet-nog moment is weer daar.

Opgelost. Slaap lekker!

Hej hej.

Geen opmerkingen: