woensdag 3 februari 2016

Plog 399 - Ff draaien

Wat deed ik op 03 februari 2016?

Dit is nog eens lekker aan de dag beginnen!

En ik ben ook al meteen gedoucht en aangekleed. Wat een bonus.

Sara? Sara is nog een beetje lodderig.

Wacht maar tot ik het vleesbakje openmaak. Dan is ze er als de kippen bij.

Ach, het is alweer uit met de pret.

En wie trotseerde weer en wind voor een lekker kopje thee? Mijn verzopen moedertje.

Als mam weer naar huis is zet ik me aan de vlogs van Bram de Wijs. Hij maakt leuke filmpjes over zijn leven.

De risotto is nog beter gelukt dan vorige keer. De rijst is nog papperiger. Om te voorkomen dat de snot aankookt moet de pan van het vuur en begin ik al in mijn eentje.

Gelukkig is Sjrd niet veel later thuis en kan hij ook genieten van een bord lauwwarm voer. Smaakt het?

Sara en ik chillen de dag nog even samen af. Dan maken we een nestje van dekens en wurmt zij zich in een door mij gecreëerd holletje. Soms ligt een van mijn benen in de knel en moeten we herschikken. Dan zeg ik "Sara, ff draaien!" en staat zij op, rol ik me op mijn andere zij en vinden we samen een nieuw holletje waar de Saar in kan ploffen. Volgens mij heb ik haar zelf een commando aangeleerd.

Hej hej.

Geen opmerkingen: