vrijdag 5 februari 2016

Plog 401 - Fijne zaken

Wat deed ik op 05 februari 2016?

Goedemorgen. Sinds ik 's nachts geen sondevoeding meer neem word ik zelden nog wakker met brandend maagzuur. Nu ontbijt ik omdat ik honger heb, niet in de hoop dat zure laagje af te dekken met ander voedsel. Kun je je voorstellen hoe ongelooflijk fijn dat is?

Rita kijken tijdens het sprayen. Over fijn gesproken.

Dat douchen tegenwoordig een klus is waar ik tegenop zie en na afloop van bij moet komen is dan weer minder fijn. Alhoewel ik van het poedelen zelf erg geniet.

Je pyjama verwisselen voor echte kleren op een tijdstip dat er zeker mee door kan: heel goed!

De lelies in mijn boeket zijn opengesprongen én ze stinken niet. Prachtig.

Op zolder heb ik nog een wasje aangezet. Dan mag ik nu op de bank met wat lekkers.

Ook de tweede dag smaakt de ovenschotel nog prima. En Sjrd houdt van goed gevulde glazen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: