zaterdag 6 februari 2016

Plog 402 - Een experiment met soep

Wat deed ik op 06 februari 2016?

Goedemorgen! Ga je vandaag ook naar de Sjtasiefestasie Saar? En hoe? Als dalmatiër?

Ik hoop niet dat dit het ontbijt is vandaag...

Voor ons geen carnaval dit jaar. Een beetje pijn doet het wel hoor. Wat sjoenkele en sjoeskes kloeke op het plein heeft gerust z'n charme. Maar wie ooit verzonnen heeft dat carnaval middenin het winterse griepseizoen valt heeft echt niet goed nagedacht. Wat dat betreft kun je beter in Rio de Janeiro zitten. Bovendien kun je vraagtekens plaatsen bij hoe reëel zo'n exercitie met mijn huidige gestel zou zijn. Daarom komt het super goed uit dat Rn vandaag de trapleuningen komt schilderen.

Niet gaan carnavallen scheelt ook een boel gedoe, qua verkleden en schminken.

Kijk de trapleuningen toch eens shinen. Je vraagt je af waarom we ze niet gelijk wit hebben laten maken toen we hier kwamen wonen.

Vanmorgen al tien kilometer hardgelopen en nu vijf kilometer stofzuigen. Ga er maar aan staan.

Nog een gebakken eitje Irène? Nou lekker.

Mmm, carnavalsvlaai. Ik weet het niet. Sommige geneugten laat ik liever aan me voorbij gaan.

Oi. Bij de supermarkt is iets gruwelijk misgegaan. Vla, bier, scherven. Het ligt allemaal op de grond.

Als alles in huis is en de rust wedergekeerd komt de man met de hamer. Gewoon aan toegeven. Niks zo heilzaam als een dutje.

Ik til het eetexperiment naar een hoger level. Eens kijken hoe soep valt.

Hej hej.

Geen opmerkingen: