maandag 8 februari 2016

Plog 404 - Ik slachtte een pak koekjes

Wat deed ik op 08 februari 2016?

Wat een feest! De mens werkt vanwege de carnaval een dagje thuis.

Dat is nog eens een goede morgen hè Saar?

Zie je hoe opgeruimd mijn bureau is? Nu mijn kantoorgenoot er is heb ik ook maar meteen de koe bij de horens gevat.

Serieus. Alwéér?! Ik weet niet hoeveel neerslag ik nog kan verdragen.

Er zit maar een ding op: een pak koekjes slachten.

Vanwege diezelfde carnaval kan ik vandaag niet gaan sporten. HET IS NIET ANDERS!

Zin om te koken is er vanavond niet zo. Hoera voor pizza.

En hoera voor The Bridge seizoen 2. Niet in de laatste plaats vanwege Saga Noréns Porsche.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Sarah zei

Blij dat op jouw nummer 404-plog de enige error was dat je helaaaaaaaaas niet kon sporten. En wist je dat Nederland in totaal 404 trein stations heeft?

Ang zei

Heeft ook zijn voordelen. Lekker relaxen en extra kracht verzamelen voor de volgende training. Heerlijke sloffen zijn dat trouwens die je aanhebt. Ik draag ze ook alleen bij mij kun je er mee schaatsen. Tijd voor nieuwe:)