dinsdag 9 februari 2016

Plog 405 - Lang leve het frommelknotje

Wat deed ik op 09 februari 2016?

Goedemorgen mam! Wat doe jij nou tussen de poetsspullen in ons keukenkastje?

Sara heeft wel een donkerbruin vermoeden. Dat ze angstvallig op ligt te houden want het regent en dan kan ze niet naar buiten.

Gezellig hoor, samen lunchen.

Eenmaal per etmaal een eimaal schijnt zo'n beetje dezelfde bezwerende werking te hebben als an apple a day keeps the doctor away. Ik hoop dat in dit geval het spek de appel compenseert.

Terwijl mijn moeder de badkamer sopt valt mijn vader de hondenharen aan. Ze zijn bijzonder lekker bezig allebei. Echt lief!

Ik kijk best vaak hair tutorials op YouTube. De perfecte paardenstaart in vijf minuten bijvoorbeeld. Of een super makkelijke overdwarse invlecht met volume en nonchalante plukjes en piekjes en nog een beetje touperen en tot slot nog een pufje haarlak. Het zijn opvallend genoeg altijd handige Amerikaanse meisjes die zulke filmpjes van zichzelf posten. En nooit loden armen krijgen. Na afloop van die filmpjes ben ik uitgeput. Lang leve het frommelknotje.

Laat de gezelligheid tot mij komen.

Ik kreeg hier en op Facebook een aantal leuke suggesties op mijn vraag wat te eten. Dank daarvoor! Vanavond is het Oudhollandse lasagne geworden maar ik neem jullie recepten zeker mee.

Meestal photobomben dieren foto's van mensen. In dit geval zijn de rollen omgedraaid. Gekkigheid.
Nu naar bed. Morgen naar Utrecht. Blegh.

Hej hej.

Geen opmerkingen: