vrijdag 12 februari 2016

Plog 408 - Smakken in plaats van plakken

Wat deed ik op 12 februari 2016?

Goedemorgen. Er zit nog een beetje stroop in mijn hoofd. Daarom doe ik het maar niet op mijn brood.

De ramen worden gewassen. Ik mag lijden dat we daar toch minimaal een uur plezier van hebben.

Ook Sara ziet het met lede ogen aan.

Ik kijk Verborgen Verleden terug. Wat een heerlijk programma is dat. Graven in de geschiedenis. Hoewel ik geen uitgesproken familiemens ben lijkt het me toch wel leuk om te weten wie mijn voorouders waren en wat ze deden.

Bij ons thuis is het trouwens net de Keukenhof. Vnn bracht tulpen mee.

Mijn ouders hadden woensdag ook een bosje tulpen in een vaas gezet.

En Nk bracht woensdagavond zo'n zelfde bos mee. Je reinste verwennerij.

Dat ik een soepel tenue met gouden sneakers aanheb is ook verwennerij. Ik gun mezelf dat gewoon.

En dan krijg ik een brainwave. Van PostNL mogen we voor Valentijn smakken in plaats van plakken. Er zijn best wel wat mensen die ik een lief kaartje wil sturen. Aan de slag!

Ik schreef mezelf een blauwe pink - iedereen die ook linkshandig is weet wat ik hiermee bedoel - en nu komt het leukste gedeelte. Kusjes uitdelen!

Acht zoenen en een zegel. Omdat ik me richting het CZ toch een beetje zou generen als ze liefdespost van me zouden krijgen. Hoewel ik het erg lief vind hoe ze met al mijn kosten omgaan.

Sjrd verzon dat we vakantiepasta eten vanavond. We zitten gelijk in zomerse sferen. Hoewel het in Frankrijk toch lekkerder smaakt.

Hej hej.

Geen opmerkingen: