zaterdag 13 februari 2016

Plog 409 - Master of Duplo, koning van Catan

Wat deed ik op 13 februari 2016?

Ha Saartje! Zeg kun jij verklaren waarom de bank er zo slordig bijligt? De prinses op de erwt kon er wel gelegen hebben.

Oh wacht, dat was ik natuurlijk zelf! Maar ik heb een spijkerbroek aan, er zit ontbijt in me en ik deed al mijn sprays, pufjes en pillen. Dus alles is me vergeven.

Weer een bankscène met Sara?

Nee hoor. Er is nog veel meer aan de hand! De naef en zijn moeder komen even buurten. De naef speelt liever met Duplo dan met Sara. Dat vindt ze een beetje moeilijk. Snap ik.

De naef zit momenteel nogal in de opa-fase.

Die ome Sjrd is echt de master of Duplo! Als beloning krijgt hij een welgemeende "opa!" naar zijn hoofd geslingerd.

Nou ja zeg! Als je het over de duvel hebt. Opa én oma! Party hardy naef!

We proosten nog een keer op de goede controle en het Orkambi nieuws.

Hahaha! We kregen nog wat tulpen. Helemaal niet erg.

Tussen de bedrijven door chop ik wat extra calorieën naar binnen. Gaat prima zo. Wat een uitkomst.

En daar is Cn ook nog, wat een gezelligheid vandaag! Proost hoor.

Zo mannen. Klaar voor een goede pot Catan?

Pfff. Onze spelletjesliefhebber. We hebben hem twee keer laten winnen. Dat levert uiteindelijk de grootste kans op herhaling van een spelletjesavond op. Maar van harte hoor, Catankoning!

Hej hej.

1 opmerking:

Kata zei

De naef is een knapperd trouwens.