zondag 14 februari 2016

Plog 410 - Geen dikke reet voor mij

Wat deed ik op 14 februari 2016?

Haha! Tot zover mijn Valentijnsdag.

Ha hartje! Heb jij nog iets van jouw aanbidders gehoord?

Het ontbijt wacht op niemand. Ook al is het bijna middag.

Met al die bossen tulpen in huis is er sowieso geen enkele grond om ook nog rozen te verwachten.

Mijn liefdes. Ze nemen zelfs elkaars gezichtsuitdrukking over.

Sara doet alsof dit heel normaal is. Sjrd ook. Terwijl het dat natuurlijk verre van is. Waar heeft Sara haar oog op laten vallen?

Zouden het de paaseitjes zijn?

Dit is weer een weekend waarin we niks hoeven of moeten. Ook niet hobbyen op kantoor. Wat een ongekende luxe.

Iets te knabbelen dan maar?

Het enige moeten was koken en dat is weer gelukt. Eten lukt ook prima. De porties worden groter en sinds ik weer een mic key button heb lijkt die maagzuurellende grotendeels verdwenen. Dat is even fijn als apart.

Het gaat niet echt goed met Martin uit The Bridge. Helaas kunnen we morgen pas zien hoe het afloopt.

Ik kijk nog even 24 uur met Thomas Acda. Wel een onderhoudende aflevering. En met een geweldige kooktip! Als je pepers gaat snijden moet je de hand waarmee je de peper vasthoudt insmeren met olijfolie. Als je daarna je handen wast spoelt het hete met de olijfolie van je af. Naaa!

Mooi, dan kunnen we nu naar bed. Slaap lekker.

Hej hej.

Geen opmerkingen: