maandag 15 februari 2016

Plog 411 - Het lekkerste schootje

Wat deed ik op 15 februari 2016?

Goedemorgen! Hahaha, alweer een boterham met hagelslag? Ja joh. Niks zo lekker als gewoontes.

Vindt ook Sara. Hè prulleke, lekker een beetje liggen gapen op het kleed.

Het is dan wel maandag maar er wordt niet gesport vandaag. De afgelopen week zit nog wat in mijn benen en hoofd. Hedde ooit.

Om niet helemaal te verkommeren neem ik toch even een frisse neus.

Lekker hoor. Waar zal ik eens heen gaan?

Ja, deze voordeur lijkt me wel wat.

Tijd voor thee bij Nglq. Thee met cake. Deze foto doet geen recht aan het formaat van de homp cake die voor mijn neus ligt. We proberen er ons manmoedig doorheen te eten.

Dit lijkt erg op thuis, zo met het bankornament.

Klopt. En Saar en ik gaan lekker samen Rita kijken. Wij zijn dol op Rita.

Moet je nou toch kijken. De roze wolken drijven hier zomaar voorbij. Dat is toch schitterend?!

Even de minipizza's aftoppen met wat vla. Ik ben dol op vla. En op vlaai. Maar dat is andere koek.

Bij DWDD zag ik al wat stukjes van de documentaire over de levenseindekliniek voorbijkomen. Vanavond komt hij in zijn geheel op tv. Erg aangrijpend. Ik ben blij in een land te leven waar dit bestaat. Maar ik ben nog blijer dat ik niet over zulke beslissingen hoef te gaan of ze uit te voeren. Poeh.

Het lekkerste schootje van de wereld als je Sara moet geloven. Konden we het maar integraal naar boven verplaatsen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: