dinsdag 16 februari 2016

Plog 412 - Een smakelijke kookzonde

Wat deed ik op 16 februari 2016?

De dag is weer begonnen! Sara gaat meteen met haar favoriete knuffel aan de slag.

De koffie pruttelt. Dat betekent dat er een plan gemaakt gaat worden. Hoewel iedereen de taakverdeling inmiddels kan dromen. Mijn vader het droog, mijn moeder het nat. Inderdaad, de gouden ouders komen nog een keertje uithelpen.

En mij wacht deze klus.

Gelukkig krijg ik assistentie. Hoewel ik me afvraag hoeveel ik hiermee precies geholpen ben.

Nou ja, het is weer gelukt allemaal. Lekker!

Lieve post in de brievenbus. Merci! X

En nu? Eigenlijk moet ik het bed opmaken. Maar ik ben moe en Netflix roept me. Ik kan het niet helpen.

De spaghetti bolognese is goedgekeurd. Ook al komt de saus uit een oranje pakje.

Na een doldwaze televisieavond is het toch nog goedgekomen met het bed. Ik lig inmiddels startklaar voor een lekker tukkie. Trusten!

Hej hej.

Geen opmerkingen: