donderdag 18 februari 2016

Plog 414 - Hoelang zou de koopavond nog bestaan?

Wat deed ik op 18 februari 2016?

Goedemorgen. In plaatst van hagelslag ligt er jam op mijn brood. Ik schrok daar zelf ook nogal van ja.

Maar goed, ook op boterhammen met jam kun je prima sporten. Dus dat ga ik dan zo maar doen.

We hebben weer dolle pret gehad, de goeroe en ik. Voor een oefening moest ik zelf inschatten met welke halters ik hem kon uitvoeren. De goeroe overhandigde me vervolgens een zwaarder setje. De judas.

Zo'n bosbessen muffin gaat er nu wel in kan ik je melden.

Ha kindj! Overzie je het allemaal nog?

Goed, de hoogste tijd voor een douche.

En een deugdelijke outfit. We gaan zo meteen namelijk nog even de hort op!

Eerst nog mijn zenoefeningen doen.

Koopavond in de stad. Je kunt een kanon afschieten. Dat dit concept nog bestaat. Onbegrijpelijk.

Uiteraard heb ik het even gecontroleerd maar ook hier is de V&D wegens omstandigheden gesloten. Zund.

Nu we niet bij La Place kunnen eten hebben we ons heil elders gezocht. Op zich geen straf. Überhaupt, dat dit weer kan. Samen wakker worden, ergens heen, lekker eten en weer slapen. Wat een luxe.

Er is nog precies genoeg tijd om op het gemakje door The Sting te schuimen. En twee dingen af te rekenen. Daar was ik ook wel weer eens aan toe.

Hej hej.

Geen opmerkingen: