vrijdag 19 februari 2016

Plog 415 - Een welbestede dag

Wat deed ik op 19 februari 2016?

Goedemorgen Snaartje! Alles fris, alles fleurig?

Ik zeker wel. Met mijn nieuwe blouseje. 

Het is heus niet zo dat ik alleen maar hagelslag achter de huig moffel hè. Altijd eerst twee sneetjes met vlees. Heel gezond. Dat was het vroeger althans. Met het huidige antibioticamisbruik is niks meer zeker. Maar ja, een mens moet toch wat als de kaasfase voorbij is.

HYPO! Nog geen uur na mijn ontbijt zit ik trillend op mijn stoel. Lekker. Hoe dan?!

Ik ga vanmiddag op stap met mijn moeder en tante Mrt. Heel leuk! Alleen heeft die hypo mijn strakke planning gedwarsboomd en loop ik nogal achter op schema. Terwijl ik mijn sprays afwerk geeft mijn moeder wel even Facebookles. Zo rolt ze.

We hebben het gered. Het outlet ligt er lekker bij. Laat de Duitsers, Russen en Chinezen tot ons komen.

Eerst lunchen. In het laatste stukje lege maag krijg ik nog wel een puntje kersenvlaai gevouwen.

Als je niet beter wist zou ik hier ook best in een of ander mediterraans land kunnen staan.

We gedragen ons bovengemiddeld netjes. Het is vooral kijken kijken, niet kopen. Toch ga ik in deze winkel voor de bijl.

Links of rechts? Welke zal ik kiezen?

Weer thuis nemen Saar en ik even een verdiend rustje.

Sinds ik weer eet bijt ik graag in een pizza. Helemaal niet erg, zeker deze van de bakker.

Ook het tweede stuk gaat op. We hebben er allemaal plezier van gehad.

De tv-avond is fantastisch! De Van Rossems een Brusselse wafel zien eten is top entertainment. Bij College Tour loopt het aardig uit de klauwen tussen presentator Twan Huys en gast Daan Roosegaarde. En tot slot zien we de aftrap van een nieuw seizoen Bed & Breakfast. Over voldaan naar bed gaan gesproken.

Hej hej.

1 opmerking:

Inlimburgstaateenhuis zei

Links links links! Die wil ik ook! Doe maar in maat 41...