woensdag 24 februari 2016

Plog 420 - Een klein koortsje opgelopen

Wat deed ik op 24 februari 2016?

Goedemorgen. Just another day at the office.

Ook voor de Saar. Al hangt ze er niet heel charmant bij.

Het aantrekken van dit leuke doch dunne broeksel zal een slecht idee blijken. Had ik dat hier maar vast geweten.

Mijn moeder is er en we doen ons te goed aan een muffin. Gekkigheid.

Daarna gaan we wandelen. Sara kan niet wachten.

Het is koud maar zonnebrillenweer. Dat maakt het toch net wat draaglijker.

We kiezen een andere route vandaag. Tijd om deze kant van de wijk weer eens te verkennen.

Sara legt een drolletje, net buiten het hondenuitlaatstuk. Zij zal daar gek zijn. Straks stapt ze nog in een keutel.

Bij thuiskomst voel ik me niet lekker. Ik heb het koud en het voelt alsof er een leger elektrisch geladen mieren door mijn lijf krioelt.

Zere knieën en tranen tijdens Rita. Dat kan maar een ding betekenen. De thermometer bevestigt mijn vermoeden. Verdomme. Maar ik ben niet verkouden en ook mijn longen gedragen zich keurig. Ik denk dat deze wel los gaat lopen. En ik had beslist een warmere broek aan moeten trekken tijdens ons rondje met het hondje.

Met gloeiende wangetjes lig ik de rest van de avond op de bank.

Gelukkig is er een goede pot voetbal op tv.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Vnn zei

Op die ene foto zie je dus de 2 huizen waar we het laatst over hadden (die ene met die kleurtjes van die broertjes en die andere). Maar ik heb het nog eens opgezocht in mijn adressenboek: het zijn toch 2 verschillende straten, zoals jij al dacht. Je had gelijk. Lekker interessant dit ook voor andere mensen die GEEN IDEE hebben waar dit over gaat haha!

Vnn zei

En ik hoop dat je je inmiddels beter voelt X

Anoniem zei

Hoi Irene, ik hoop dat je inmiddels alweer een beetje bent opgeknapt.
Ik heb een vraagje: je maakt dagelijks veel foto's voor je en dat doe je volgens mij met een Lumix. Kan je mij vertellen welk type het is en of de camera de aanschaf waard is? (ik zoek nl een nieuwe camera die klein en licht is en álles kan ;)
Groet, Zara
www.ikbenzara.com