donderdag 25 februari 2016

Plog 421 - Een karige plogdag

Wat deed ik op 25 februari 2016?

Goedemorgen! Volgens de thermometer is mijn temp weer normaal. En ik heb honger als een paard. Lijkt me een goed teken. De knietjes zijn nog wat stijf en pijnlijk dus de fysio slaan we maar een keertje over.

De wangetjes van de hyacint beginnen al te blozen. Mooi hoor.

Suiker is vergif en zitten is het nieuwe roken. Maar ik word blij van zoete spekkies in een vrolijke pot. En daarna in mijn mond. Je moet het leven ook weer niet te serieus nemen.

Al neemt Sara haar taak op de leuning van de bank zeer serieus.

Ik lunch laat met een kliekje pasta. Er zijn ergere dingen.

En kijk de allerlaatste afleveringen van Rita. Jammer hoor. Weer een serie waar ik liever nog wat langer in was blijven hangen. Net als Call the Midwife, Lilyhammer en ER.

Het blijkt een karige plogdag te zijn want tegen de avond krijg ik nogal pijn in mijn nek. Maar echt. Ik weet niet waar ik met mezelf heen moet. Zitten, liggen, staan. Alles doet pijn. WAT NOU WEER?

Hej hej.

Geen opmerkingen: