vrijdag 26 februari 2016

Plog 422 - Het weekend kon niet beter beginnen

Wat deed ik op 26 februari 2016?

Mijn dag begint al vroeg en die helse pijn is er nog steeds. Voor negen uur hang ik al aan de lijn met de fysio. Gelukkig heeft ze om drie uur vanmiddag een gaatje. 

Hier snoep ik flink van, eens kijken of dat al wat verlichting biedt.

Als een boer met kiespijn.



De mamataxi komt me halen. Echt, waar waren we zonder onze moeders?

Op zich grappig om de fysiopraktijk waar ik al zoveel jaren kom ook eens van deze kant te zien.

Dat was lekker! De fysio heeft heel voorzichtig de boel een beetje losgemaakt. Ze wiebelde met mijn hoofd en trok er nog wat aan. Iets met opgerekte bandjes tussen de wervels. Prima.

Ik loop naar mijn ouderlijk huis. De route die ik vroeger uit school altijd liep. En hier en daar de briefjes met daarop de bestellingen voor de melkboer in de flessen duwde. Ik was me er eentje hoor.

Mam en ik hadden vanmiddag sowieso een rondje Maasbracht op de planning. We kijken gewoon hoever we komen.

Bij de Hema is het een en al Pasen.

Ook nog een stukje Lidlbeleving. Hier schijnen ze asociaal lekkere paaseitjes te hebben. Die mijn moeder ons schenkt. Want liever met een warme hand dan met een koude. Muhaha.

Voor de Lidl treffen we een wachthond aan. Aahhh. Het oudje staat er al een poos en bibbert er heel zielig bij. Met vijf vrouw sterk vragen we ons af van wie dit beestje is. Het zal er toch niet zijn achtergelaten?! Mijn moeder doet even navraag in de winkel, zo is mijn moeder. Wat blijkt? Het hondje staat hier dagelijks, terwijl zijn vrouwtjes uitgebreid de Lidl uitkamt. Wat een hondenleven.

Weer thuis is de mens ook al gearriveerd. We luiden het weekend in met wat lekkers. Fijn!

Sara houdt ook wel van een kaasje.

De verleiding om friet te halen is groot. Maar we doen het niet!

We eten weer eens onze voormalige favoriet 'het gerecht'. Pasta met een saus van spinazie, tomato frito (toch iets met friet!), rode paprika, feta en wat groene pesto.

Qua tv is het een herhaling van vorige week. Altijd fijn om op deze manier het weekend in te rollen. En geloof het of niet maar de onbestemde pijn in mijn nekwervels is zo goed als weg!

Hej hej.

Geen opmerkingen: