zaterdag 27 februari 2016

Plog 423 - Spontane uitjes zijn altijd het leukst

Wat deed ik op 27 februari 2016?

Goedemorgen lieve gezelligerds van me!

Zo, de sprayarbeid zit er voorlopig weer op.

Nu ik me weer kiplekker voel wil ik mijn herwonnen gezondheid graag op gepaste wijze vieren. Bij voorkeur uitbundig. Dat begint met een blije outfit.

En mijn Pop Swatch van vroeger! Het originele exemplaar kreeg ik van mijn ouders cadeau, voor mijn elfde verjaardag. Helaas is het ongeveer een jaar later op mysterieuze wijze verdwenen. Daar ben ik om meer dan een reden nog zuur van. De pijn is deels verzacht toen ik van de week eenzelfde exemplaar op marktplaats vond.

Voor Sjrd is het ook een topdag. De eerste wielerkoers van het nieuwe seizoen is op tv en Peter Sagan wordt alweer vertrouwd tweede.

Kom, laten we op pad gaan!

Ha naef! Daar waren we alweer ja. Je bent met recht een heel cool kid want we zijn nog niet binnen of je begint al "waf waf" te kraaien. Wij zijn inderdaad die mensen van dat hondje waar je twee weken geleden was! Wat ben je toch een slimmerd.

Proost lieve mensen, op spontane uitjes!

Wat zal ik eens kiezen? Het wordt de tonijntartaar vooraf (lekker!) en de salade scampi als hoofdgerecht (mwah).

Na drie uur op onze krent zitten zijn we wel toe aan een kroegje.

We maken het niet meer zo bont als op Lnnks dertigste verjaardag. Dat doen we wat mij betreft nooit meer. Die avond voel ik nog, ook al ligt hij inmiddels bijna acht jaar achter ons.

En jullie dan, stelletje happy campers?

Er is inmiddels een heuse dj in da house. Dat ik dat nog mee mag maken.

Nou jongens, vanaf hier moeten jullie het zelf doen. Wij gaan naar huis.

Een foto die is geplaatst door slomeneri (@slomeneri) op

Dag Maastricht, tot de volgende keer.

Hej hej.

1 opmerking:

Sarah zei

Oh, hoe heerlijk dit soort dagen/avonden!! Fijn dat de nekpijn helemaal opgelost is ook!