zondag 28 februari 2016

Plog 424 - Een kleine zondagse tijdreis

Wat deed ik op 28 februari 2016?

Goedemorgen. Nog net. Ontbijtboel. Nog net.

Sjrd en Sara gaan een flink stuk wandelen. Dat is lekker! Ik blijf thuis. Na gisteren moet ik even bijkomen. En zo trekken we ieder op ons eigen manier recht.

Sjrd verkeert naar eigen zeggen in een broekencrisis. Aan mij de schone taak deze op te lossen. Geen probleem.

Nu ik toch op zolder ben duik ik meteen even mijn fotodoos in. Dat doe ik eens in de zoveel tijd. Dan pak ik een willekeurig fotomapje en maak ik een tijdreis.

Tegen de tijd dat de wandelaars terug zijn ben ik weer in het nu en bijna klaar met mezelf opkalefateren.

Wat denk je? Alweer een wielerkoers! Dan nemen we ook nog maar een snackje.

Oh ja, er lag nog een halve aflevering Arne Dahl op de planken. Ook dit keer vallen mijn ogen voortijdig dicht. Dat is vaak geen goed teken voor een serie.

We kijken zelden naar SBS6 maar voor De Grote Verbouwing maken we graag een uitzondering. Vandaag volgen we de bouw van een architectonisch hoogstandje in Noord-Ierland. Daar herrees in een sprookjesachtig landschap een meer dan supercool huis, gemaakt van niet meer dan vier zeecontainers.

Weekend, wat was je weer fijn!

Onbegrijpelijk dat dit de laatste aflevering van 24 uur met... is. Het wordt van de buis gehaald vanwege teruglopende kijkcijfers. Eeuwig zonde. Het was een van de weinige interviewprogramma's waarin je het idee kreeg dat je de geïnterviewde echt beter leerde kennen. Blijkbaar hebben niet zoveel mensen daar behoefte aan.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

En waarom lig ik bovenop de stapel foto's met mn dropsleutel in de mond? Hahaha!

Inderdaad: onbegrijpelijk dat "24 uur met.." van de buis wordt gehaald. Denk dat ze dat veel negatieve reacties gaat opleveren. Daar kan niets beters voor terugkomen.