woensdag 2 maart 2016

Plog 427 - Nog een avond in het theater

Wat deed ik op 02 maart 2016?

Goedemorgen Saartje! Het is maar goed dat beeldschermen geen geur kunnen verspreiden hè?

We hebben vanavond een uitje en daar heb ik me vanmorgen vast voor opgedirkt. Anders blijf je maar aan de gang.

Bij de fysio blijf ik ook aan de gang.

Vandaag staat in het teken van een echo van mijn schouder. Weer eens wat anders dan sporten of masseren. Zoals verwacht zien we geen grote afwijkingen op de echo. Bijvoorbeeld een pot appelmoes in plaats van een schoudergewricht. Maar waar die pijn die er al zo'n twee jaar af en aan zit dan vandaan komt? Het zal de leeftijd wel zijn.

Door mijn afspraak bij de fysio kon de woensdagse theedate met mam niet doorgaan. Maar als Mozes niet naar de berg komt, gaat de berg toch gewoon naar Mozes? Mozes heeft ook nog eens kei lekkere cola!

Op weg naar huis word ik getrakteerd op een regenboog.

Geen idee hoe het komt maar ik ben me een partij moe... Jezelf een dutje gunnen is in zo'n geval de beste optie.

Voor het diner keren we dit keer samen terug naar het ouderlijk nest. De aardappels met vlees smaken nergens zo lekker als bij mams.

We zitten weer in het theater vanavond. Dit keer met ons vieren in Venlo, voor Harrie Jekkers en Jeroen van Merwijk.

Wat je noemt een stukje voorspel.

De voorstelling is erg leuk. Liedjes, verhaaltjes, rijmpjes, een geheimzinnige tekening. De heren houden het met een kleine pauze drie uur vol. Na afloop zijn we allemaal kapot, verzadigd en gevoed met heerlijke taal. "Van geheelonthouder naar allesvergeter." Prachtig toch?!

Hej hej.

Geen opmerkingen: