vrijdag 4 maart 2016

Plog 429 - Weekendvoorbereidingen

Wat deed ik op 04 maart 2016?

Zo. Dat gaat weer lekker buiten. Maar dat hoort ook zo in maart, met z'n staart.

De vol verwachting blozende wangetjes van de hyacint zijn verschrompeld tot verdroogde couperose-achtige blosjes. Eindbestemming groencontainer.

Ook hier is het mooie er wel af. Ik geloof dat ik vanmiddag maar eens langs de bloemist moet.

Laat ik me eerst maar eens hierop storten.

En daarna op mezelf.

Ha dingske. Jij weet het nog niet zo hè? Ik weet het wel. Er moet boodschappen gedaan worden. Jij of ik?

Ooit een hond zijn kostje bij elkaar zijn sprokkelen in de supermarkt? Nee. Daarom. Doe ik het toch maar weer zelf.

Nou, dit begint er al aardig op te lijken.

Plus nieuwe bloemetjes.

En verse narcissen.

Omdat je altijd jezelf moet kietelen ook nog deze bos. Die ik van Sjrd ga krijgen. Alleen weet hij dat zelf nog niet. Zo doen wij dat hier.

Gerechten waar je twee dagen van kunt eten: ik hou ervan!

Maar een van de dingen waar ik het allermeest van houd is Sara's hartjesvlekje in haar vacht.

Vanavond is Ahmed Aboutaleb te gast bij College Tour. Zijn woorden "Raadpleeg altijd je geweten" vind ik even eenvoudig als indringend. Volgens mij doen nog maar weinig mensen dat genoeg. Ik neem ze in elk geval mee.

Eigenlijk zit ik propvol maar de wetenschap dat er kersenvlaai in huis is drijft me bijna tot waanzin. Vooruit, een remelke dan.

Hej hej.

1 opmerking:

Mara zei

Hier moet ik natuurlijk op reageren... Want ook ik ben dol op Sarah's hartjesvlekje ;-P