zaterdag 5 maart 2016

Plog 430 - Een schat op zolder

Wat deed ik op 05 maart 2016?

Goedemorgen. Terwijl ik al wat vernevel suft Sara nog een beetje verder.

Maar als het baasje er weer is na zijn rondje rennen en aan de broodjes zit is ze er als de kippen bij!

Ik buig me intussen over de nieuwste aanprijzing van Pier Ebbinge. Er probeert weer eens een bescheiden parel aan de man te komen. Met broers die hoogleraar zijn en dol is op discipline.

Daarna ben ik toe aan vlaai.

Geloof het of niet maar er is weer wielrennen op tv.

Alle gezinsleden wier namen beginnen met een S zitten er weer klaar voor. Succes met de koers hoor.

Ik fietste mezelf intussen mooi onder de douche door. Daar heb ik de blauwe outfit voor verdiend. Niet slecht.

Tijd om er even op uit te gaan. We moeten nog op jacht naar een cadeautje voor morgen.

En we wippen even binnen bij Sjrds ouders.

Mijn schoonvader heeft weer iets leuks op zolder gevonden. Sjrds The A-Team speelgoed! Wat vet! Ik wist niet dat dit bestond. Wij deden het A-Team vroeger alleen maar gewoon na. Ik weet nu zeker dat ik, als ik Sjrd vroeger had gekend en met zijn A-Team poppetjes had mogen spelen, toen al verliefd op hem was geworden. Eat that, Bart-en-Frank!

Anno 2016 ligt The A-Team ver achter ons en buigen we ons eensgezind over een ovenschotel mét cannelloni. Maar we love it nog steeds when a plan comes together.

Joepie, Ik Vertrek! En ja, dat vraagt de kijker zich ook elke week weer af, pannenkoek!

Hej hej.

2 opmerkingen:

Vnn zei

Letterlijk tranen over mijn wangen over de de bescheiden parel uit de Pier Ebbinge advertentie. Hier word ik zo gelukkig van :)

En dan nogmaals over je "eat that Bart-en-Frank!" opmerking. Omdat ik precies weet wie hoe en wat. Dat krijg je als je elkaar 130 jaar kent.

Bedankt maar weer . You made my evening :))

Gwen Wijker zei

Hihi die advertenties van Pier zouden ze hier ook in de krant moeten plaatsen. Lig elke keer in een scheur haha.
xx