zondag 6 maart 2016

Plog 431 - Violen, trommels en fluiten

Wat deed ik op 06 maart 2016?

Vrolijke zondag! Ik start mijn dag als altijd met wat krachtvoer en snufje plog geknutsel.

En zoals negen van de tien keer wordt het haastwerk om mezelf op tijd opgetuigd te krijgen. Maar het is weer gelukt, precies op tijd.

Eerst zetten we Sara bij mijn ouders af. Die gaan het samen wel redden, is de verwachting.

En dan tuffen we naar Tilburg.

Want daar is er een jarig hoera hoera! 35 Violen en een trommel en een fluit want Ll die is jarig en de vlaggen hangen uit!

Feestjes van anderen vind ik altijd wat lastig plogbaar. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen ongevraagd wil schitteren op mijn kleine webstekje.

In het donker zoeven we, via een Sara-ophaal-tussenstop, weer naar onze eigen stulp.

Thuis afdampen met een rondje sprayen en natuurlijk Divorce.

Nou Saar, dat was het weekend dan alweer. Zalige kapotmakerij.

Hej hej.

Geen opmerkingen: