dinsdag 8 maart 2016

Plog 433 - Sterk en strijdbaar

Wat deed ik op 08 maart 2016?

Na een nacht goed slapen heb ik mezelf herpakt. Ik voel me sterk en strijdbaar. Aan de slag! Er moeten mensen gebeld en gemaild. Ik laat me mijn wens niet zomaar afpakken.

Zie je, heel sterk en strijdbaar. Gelukkig zijn mijn opgezwollen jankogen bijna weggetrokken.

Nou Saartje, amuseer jij jezelf vanmiddag? Mam en ik gaan namelijk even de zinnen verzetten. Daar heb ik best behoefte aan, na al dat gezeik.

En waar kan dat beter dan in Venlo? Sinds we er wat vaker komen gaan we het joeksige stadje aan de Maas steeds meer waarderen.

Na anderhalf uur shoppen zijn we hier best aan toe!

Ja, we hebben weer keihard gewerkt.

Meer Venlo's shopfoto's zijn er niet. Net toen we aan onze tweede ronde wilde beginnen begon het nogal te regenen. Daarom gaan we maar naar huis.

De toch nog bescheiden buit.

We zijn flink hongerig met ons allen. Laat ik dan maar fluks een smakelijk pastaatje in elkaar draaien.

Och Sara! En dan woon je vandaag ook nog precies twee jaar bij ons! Waren we dat in alle consternatie bijna vergeten zeg.

Kijk maar, dit was de situatie op 08 maart 2014. Waar blijft de tijd?!

Hej hej.

2 opmerkingen:

Minca zei

Hartje Sara!

Vnn zei

En hartje Rover :)