woensdag 9 maart 2016

Plog 434 - Als de man naar Muse is

Wat deed ik op 09 maart 2016?

Goedemorgen. Het is een dag als alle andere, dat zie je zo.

Zo te zien is Sara druk met de slaap uit haar ogen te wrijven.

Miljaar wat een slordig tafereel. Klein momentje...

Zo. Veel beter.

Dat is ook wat. Scheidt mijn föhn er zomaar mee uit. Geen plofje, vonk of rookwolkje. Geen stank van iets doorgebrands. Gewoon niks. Fraai.

Maar mijn nieuwe vestje is top!

Laat ik nog eens wat voedzaams in mijn gezicht stoppen. Kan nooit kwaad.

Oh lelies wat staan jullie er lekker bij. En zo heerlijk reukloos ook.

Omdat Sjrd vanavond naar Muse gaat pikt mijn vader Saar en mij op. Dan hebben wij ook een verzetje.

Sara heeft net zelfs een groot verzetje gehad want mijn moeder is met haar gaan wandelen. Daar is ze zo moe van dat ze vlak na deze foto ter aarde zal storten.

Op mijn verzoek heeft mijn vader pannenkoeken gebakken. Dat wordt smullen geblazen!

Voor het avondprogramma ben ik liever in mijn eigen crib. Met een hulpprogramma van RTL4 en wat te snacken.

Wacht, ik weet het zelfs beter gemaakt. Zo'n hulpprogramma kijkt zich nóg beter vanuit bed!

En Sara moederziel alleen in de hal laten liggen zou dierenmishandeling zijn...

Hej hej.

Geen opmerkingen: