zondag 13 maart 2016

Plog 438 - De lente in de bol

Wat deed ik op 13 maart 2016?

Goedemiddag! We zijn allemaal weer zo fit als een hoentje na de drukke dag van gisteren. En we willen vlees.

Ik begin mijn dag met het kopen van kaartjes voor Bospop. Sjrd is er al vaker geweest en vindt het een gezellig festival. Voor mij wordt het de eerste keer. Maar met een optreden van Kensington kan het sowieso al niet stuk.

Mijn autootje heeft het de laatste tijd wat moeilijk met starten. Eigenlijk komt hij te weinig van de oprit en dat doet de accu geen goed. Hulde aan buurmannen met spierballen en startkabels. En buurvrouwen die ook niet te beroerd zijn om tegen de aangetrokken handrem op te duwen. Oeps. Maar hij doet het weer!

We hebben de lente in de bol hier. Sjrd sjouwt alle tuinmeubelen weer naar buiten en geeft de garage een stevige veegbeurt.

Ik heb ook wel zin in een stukje workout en loop met de grasmaaier over het gazon. Lekker!

Sara kan het ook allemaal wel waarderen. Ze mist alleen haar kussens nog.

Kijk dan toch, hoe fijn?!

Het plan was om deze middag een begin te maken met de belastingaangifte. Dat lukt nog niet zo. Wel mik ik heel veel oude meuk van het CZ weg. Alles wat zich afspeelde op de Bree, Schans, Lelie en Molen doet er echt niet meer toe.

Het is nu al een topdag!

We doen meteen maar even flink inkopen. En ik zie andermaal bevestigd dat mijn naam zich niet leent voor op mokken, vrachtautootjes en potten Nutella.
 
Aan de borrel! Sjrd werkt nog wat, ik kijk De Kwis terug.

Ondanks dat ik wellicht iets teveel toastjes naar binnen heb gewerkt heb ik erg veel zin in een bord pasta met zalm.

Al een paar dagen heb ik een beetje last van mijn middelvinger, in onze familie beter bekend als de shitvinger. Het voelt als gewrichtspijn. Dat schijnt wel vaker voor te komen bij CF'ers. Handig.

Ik kom er gewoon voor uit: ik ben dol op Miljoenenjacht. Super spannend, dat gehannes met die koffertjes. Sjrd ligt dan altijd ijlend op bank, hij trekt spelletjesprogramma's heel slecht. Ondanks de koffertjes was het weer een heel puik weekend!

Hej hej.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

https://www.facebook.com/nutellanederland/

Eigen naam op nutella pot

Anoniem zei

Hai,

Reageer eigenlijk nooit op jouw berichten, maar wil je nu dan toch een keer laten weten, dat ik ze altijd met erg veel plezier bekijk en lees!

groetjes

Roelien