maandag 14 maart 2016

Plog 439 - Als een koetje in de wei

Wat deed ik op 14 maart 2016?

Woehoe! Sara is als een koetje dat na de winter voor het eerst in de wei gelaten wordt! Ze huppelt en rolt als een bezetene over het gras. Het schattigst is ze als ze op haar rug over de groene mat schuift door zich met een achterpoot af te zetten. Uiteraard was ik net te laat met knippen.

Zo. Nu even afdampen op de bank. Life's good.

Het rennen en rollen is nog even niet aan mij besteed. Eerst deze rakkers maar eens in de maag vouwen.

En dan ga ik nu naar de fysio. God weet wat de goeroe weer verzint.

Lekker gesport en nu aanvallen op deze bak kliekje. Gaat er prima in!

Oh oh oh... Dit mag dus niet hè?!

Het boeket met de lelies was klaar. Na ontmanteling bleken de katjes het nog prima te doen. Ze mogen hun tweede leven in de cactusvaas doorbrengen.

Ik kijk de eerste aflevering van het tweede seizoen van Missie Aarde terug. Zo'n grappige serie!

Wow Sjrd! Wat doe je? Denk je dat je Dexter bent of zo?!

De aanblik van het onopgemaakte leverde een dikke vloek op. En zoals altijd viel het opmaken best wel mee. We duiken erin. Trusten!

Hej hej.

Geen opmerkingen: