woensdag 16 maart 2016

Plog 441 - Kinken in de kabel

Wat deed ik op 16 maart 2016?

Goedemorgen Saartje! Klaar voor een nieuwe dag?

Terugkerend thema in mijn leven dit.

Mijn vader is er en hij heeft wel een bakkie pleur verdiend.

Hij haalde namelijk dit stuk ondeugd weg. Er zaten god weet hoeveel breuken in. Nogal wiedes dat de druppellader voor Jandoedel stond te druppelen en de accu van mijn autooke stilletjes aan leeg raakte.

Goed, door met strips drukken. In de pillenfabriek is altijd wat te doen.

De pijn in mijn hand is trouwens zo goed als over. Fijn! Niettemin doe ik het rustig aan vandaag. Moet kunnen.

Er stond nog een blik maaltijdsoep in de kast en samen met een broodje is dat een prima avondmaal. Alleen jammer van die ontzettende nadorst. Zoute tispel.

Gelukkig heeft toch een iemand hier in huis een Nutellanaam. Jammer dat diegene geen chocola mag.

Gewoon heel veel hartjes.

Hej hej.

Geen opmerkingen: