donderdag 17 maart 2016

Plog 442 - Een patroon ontdekt

Wat deed ik op 17 maart 2016?

Hoi! Het is hier al middag. De morgen trok al keutelend aan me voorbij. Maar nu ga ik sporten. Doei.

Dus. Andere schoenen aan en hopsa. Niet huppekee. Dat woord heeft tegenwoordig een heel andere connotatie.

Op de parkeerplaats waar ik al loopbandend op uitkijk zijn 'ze' sinds enkele weken erg druk met auto's op opleggers rijden. Het komt op z'n minst tamelijk louche op me over. Maar het zorgt ook voor een extra stukje entertainment.

Het plan was om na de fysio een kijkje te nemen bij een nieuwe kringloop. Maar al bij het afdalen van de fysiotrappen voelde ik dat ik als de wiedeweerga naar huis moest. En nu lig ik hier, rillend onder mijn deken. Met pijn door heel mijn lijf.

Na het eerste dutje word ik wakker met wenkbrauwen als die van Ruud Lubbers. Dat belooft niet veel goeds.

Dit ook niet. Ondanks de Diclofenac temp ik koorts. Ik begin zo zoetjes aan een patroon te herkennen. Het is niet de eerste keer dat ik na inspanning koorts krijg en pijn in mijn gewrichten heb.

Na nog twee dutjes is de koorts verhoging geworden en heb ik gelukkig best wel honger. Dat lijkt me sowieso een goed teken. Aangezien ik niet méér hoest of sputum produceer weet ik zeker dat het mijn longen niet zijn. Ook geruststellend. Nu dus braaf aan de kook.

Pasta Lk, lekker hoor!

Ik weet dat er mensen zijn die hier meelezen om hun eigen sores te relativeren. Dat vind ik helemaal prima. Waarom denk je dat ik naar Help Mijn Man Is Klusser kijk?!

Hej hej.

Geen opmerkingen: