zaterdag 19 maart 2016

Plog 444 - Zo'n bank heeft ook een vrije avond nodig

Wat deed ik op 19 maart 2016?

Goedemorgen ontbijt. Ik heb zin in je.

De was trekt zich nergens wat van aan. Die hoopt gewoon lekker op. Aan de vouw dus maar. Iemand moet het doen.

Met wat tussenpozen is dit het fraaie eindresultaat. En dan op z'n minst een fanfare verwachten hè? *doodse stilte*

Verder met landerig hangen. Dat gaat ons goed af.

Ik moet zeggen dat zo'n warme douche een weldaad is voor het kreupele lijf.

Om de bank ook even tot zichzelf te laten komen en omdat we nou eenmaal toch moeten eten gaan we dat lekker buiten de deur doen. Laten we gaan!

Dag paard. Waarom sta jij niet in de gang? Oh ik weet het al. Dat doen ze alleen boven de rivieren. Gekkies.

Een tafeltje reserveren in dit etablissement is nog geen sinecure. Maar we zijn dan ook in klein Parijs, met de Italiaanse vlag op tafel. Snap jij het nog?

Ik trap af met drie goddelijk belegde bruschetta's. OMG echt ZO LEKKER! Als ik een staart had ging ik kwispelen.

En dan ook nog tartaar van verse tonijn met een gepocheerd eitje. Dit is de eethemel hoor. Wat een topavond!

Hej hej.

1 opmerking:

Sarah zei

Wat een gezellig plekje daar! En dat eten ook omg zin in nu!