zondag 20 maart 2016

Plog 445 - Sterk staaltje teamwork weer

Wat deed ik op 20 maart 2016?

Goedemorgen! Het is zondag en dat betekent dubbel beleg. Haha. Nee joh. Ik vergiste me. Die extra lap vlees lag al op mijn boterham voor ik er erg in had. Ik houd helemaal niet van dik belegd brood.

Vandaag ontkomen we er echt niet aan. Vort aan de slag met de aangifte inkomstenbelasting. Sjrd buigt zich over het daadwerkelijk invul- en nakijkwerk op de site van de belastingdienst. Ik hou me bezig met het uitzoeken van mijn eigen administratie van gemaakte ziektekosten. Die Sjrd vervolgens weer in kan vullen op de site. Met als het goed is een positief resultaat onder de streep.

We zijn klaar en hebben wel een lekker drankje verdiend! We hebben weer een sterk staaltje teamwork verricht. Proost!

Terwijl Sjrd een grote ronde met Sara maakt heb ik staan genieten onder de douche. Vaak vind ik douchen een energie rovende klus. Deze dagen ervaar ik echter vooral genot. Het doet mijn gewrichten merkbaar goed.

Nu kruipt oma fluks op de bank. Haar voetjes zijn een beetje gezwollen van het vastgehouden vocht. Wel ja joh. 

Hmm. Zo te zien heeft hier nog iemand last van dingen die het best opgelost worden op de bank.

Ach en wee. De allerlaatste Divorce. Wat een gemis.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Hmm we hebben nog tot 1 mei om de belastingaangifte te doen..Maar jullie ontkwamen er echt niet meer aan? Jullie zijn geen uitstellers he? ;) Ik heb nog 8 dagen + 1 maand.