maandag 21 maart 2016

Plog 446 - De man en zijn Tapie

Wat deed ik op 21 maart 2016?

Joehoe! Sara?! Het is maandag. We gaan weer knallen! Sara?

Nou dan knal ik eerst wel even in mijn eentje. De diabetesfabriek heeft aandacht nodig.

Bijkomend voordeel van mijn huidige reumatische staat is dat ik natuurlijk niet kan gaan sporten. Echt super jammer.

Maar de nadelen wegen toch echt wel zwaarder hoor. Ik ben inmiddels gaar gelegen. Nog maar een beetje ploggen dan.

Nou zeg, dat treft! Anita Witzier zit bij Tijd voor Max te vertellen over het Reumafonds. Want het is reumaweek. En ik moet met spoed naar de reumatoloog. Ik heb vandaag toch maar even contact gezocht met de CF-verpleegkundige. En mijn longarts heeft dus een spoedconsult bij zijn collega aangevraagd. Wat een heisa weer.

Gelukkig is er Aussiepasta. De oplossing voor bijna alles.

Ik ben een beetje sippig om al de heisa. Gelukkig wil Sjrd best even overdreven poseren met zijn lievelings rode wijn. En ik kan alweer lachen.

We komen er maar niet uit met Netflix. Aan welke serie te beginnen. Ineens valt mijn oog op deze ouderwetse dvd's. Precies goed!

Hej hej.

Geen opmerkingen: