dinsdag 22 maart 2016

Plog 447 - Schepsnoep zal ons redden

Wat deed ik op 22 maart 2016?

Goedemorgen! Het gaat steeds een stukje beter, qua gewrichtspijn. Alleen mijn rechter duim is nog zichtbaar flink ontstoken. Hopelijk is hij dat morgen ook nog, dan heb ik tenminste iets te tonen aan de reumatoloog.

Ha moeders! Inspecteer jij de opkomende tulpenbollen weer even? En laat je Sara nog eens flink uitrazen? Fijn.

Mijn moeder opperde een uitje kringloop. Daar had ik wel oren naar. On y va!

Tulpenbomen in bloei zijn mijn aller lievelingst. Zeker als ze al heel oud en kronkelig zijn.

Deze kringloop kennen we nog niet. Het zal ons benieuwen wat er aantreffen.

Nou, een hele hoop oude meuk, natuurlijk. En een boel creativiteit, ook nog. Het is echt een goede kringloop.

Op Facebook zag ik Vivi's winkeltje voorbij komen. Nog meer meuk! Daar moeten we natuurlijk ook even kijken. Alleen staat de meuk bij Vivi zowat tot het plafond opgestapeld. Het geheel vliegt me nogal aan. Snel wegwezen.

Hoe laat is het? Tijd voor een tosti!

Weer thuis stoemp ik deze bak er meteen achteraan. Zo ben ik.

Sjrd kocht mogelijk onheil af met twee euro. Hopelijk is het genoeg.

Dat is ook wat. Zit daar in ene neef Mths bij L1 te praten over de aanslagen in Brussel.

Hmpf. Verhoging. Toch weer te ruig gedaan vanmiddag? Gelukkig heb ik een beker schepsnoep van het Kruidvat tot mijn beschikking. Een mens moet wat, in onheilspellende tijden als deze.

Hej hej.

Geen opmerkingen: